Witam Państwa serdecznie. Po przeczytaniu Państwa postów i obserwacji jak wiele osób z Państwa korzysta z forum, postanowiliśmy wykorzystać ten fakt i przekazywać Państwu tą drogą niezbędne informacje.
Będę jednak Państwu wdzięczna za utrzymanie dotychczasowych sposobów uzyskiwania informacji: drogą mailową, telefoniczną bądź osobiście podczas pełnionych na terenie Osiedla dyżurów.
Dołączył: Czw Paź 07, 2010 10:13 Posty: 38 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Paź 07, 2010 11:06 Temat postu: Opłaty za lokal
Szanowni Państwo,
Informuję, że od dnia 7 października na dyżurach administracyjnych będą do odbioru następujące dokumenty:
- naliczenia (wysokość opłaty zaliczkowej) za Państwa lokale,
- login i hasło do e-kartoteki,
- zawiadomienia o podjętych uchwałach,
- biuletyn informacyjny.
Proszę o zgłaszanie się po odbiór dokumentów osoby, które podpisały akty notarialne do dnia 23 września (włącznie). Osoby, które podpisały akty notarialne po tym terminie, zostaną poinformowane w najbliższym czasie o możliwości odebrania dokumentów.
Dołączył: Czw Paź 07, 2010 10:13 Posty: 38 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Paź 07, 2010 11:16 Temat postu: Głosowanie pod uchwałą w sprawie zmiany przeznaczenia lokalu
Szanowni Państwo,
W związku z wnioskiem jednego z właścicieli o zmianę przeznaczenia lokalu mieszkalnego i otworzenie w nim gabinetu stomatologicznego, została poddana pod głosowanie uchwała Wspólnoty w tej sprawie.
Jeżeli chcieliby Państwo wziąć udział w głosowaniu, zapraszam na dyżury administracyjne. Głosowanie potrwa od dnia 7 do 13 października włącznie.
W celu ułatwienia Państwu podjęcia decyzji w załączeniu treść przedmiotowej uchwały.
Pani Klaudio,
proszę przypomnieć, w którym lokalu Pani ma swoje dyżury i w jakich godz.?
wiem, że wszystko jest wywieszone na drzwiach wejściowych na poziomie 0, ale pomysły na odwiedzenie Pani przychodzą mi do głowy w pracy i nie pamiętam nigdy.... a po pracy, z garażu, to już nie chce się wchodzić na górę po schodach..
najlepiej - przepisać w tym wątku te informacje wywieszone na drzwiach - pomoże to takim zagubionym owieczkom, jak ja
Dyżury odbywają się w pomieszczeniu administracyjnym w podcieniu budynku nr 149 (naprzeciw klatki C). Godziny dyżurów:
poniedziałki 9:00-12:00
wtorki 15:00-18:00
środy 9:00-12:00
czwartki 15:00-18:00
piątki 9:00-12:00
Serdecznie Państwa na nie zapraszam.
Ponadto, załączam plik z telefonami alarmowymi, które - czego Państwu nie życzę - mogą się przydać.
Witam, mam pytanie dotyczące domofonów. Nigdzie nie mogę znaleść informacji, jak z domofonu przy furtce zadzwonić do wybranego bloku, bo numery w każdym bloku są takie same. Czy można by wywiesić taką informację przy furtce wejściowej na osiedle.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom wyrażonym w powyższych postach oraz w skierowanych bezpośrednio wiadomościach, Zarządca Państwa Osiedla postanowił zorganizować oficjalne spotkanie poświęcone zmianie przeznaczenia lokalu mieszkalnego w gabinet stomatologiczny w ustalonym już przez Państwa wcześniej terminie: 15 października 2010 (piątek) o godzinie 19:00 w garażu. Serdecznie wszystkich Państwa zapraszam.
Dołączył: Czw Paź 07, 2010 10:13 Posty: 38 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Paź 14, 2010 15:07 Temat postu: Zmiana terminu dyżuru w dniu 20.10.2010r.
Szanowni Państwo,
Chcąc ułatwić Państwu odbiór dokumentów ( naliczenia czynszu za Państwa lokale, login i hasło do e-kartoteki, zawiadomienia o podjętych uchwałach, biuletyn informacyjny), informuję, że w dniu 20.10.2010r. (środa) dyżur Administratora nieruchomości odbędzie się wyjątkowo w godzinach 18.00-21.00.
Dołączył: Czw Paź 07, 2010 10:13 Posty: 38 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Paź 21, 2010 18:20 Temat postu: dyżur 22.10.2010 przeniesiony
Szanowni Państwo,
Chcąc ułatwić Państwu odbiór dokumentów ( naliczenia czynszu za Państwa lokale, login i hasło do e-kartoteki, zawiadomienia o podjętych uchwałach, biuletyn informacyjny), informuję, że dyżur z dnia 22 października (piątek) został przeniesiony na środę 27 października na godzinę 18:00-21:00. Jednocześnie informuję, że dyżur poranny odbędzie się 27 października w zwyczajowych godzinach.
ponieważ nie mogę doczekać się na odpowiedź mailową chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sprawa przebudowy zjazdu do garażu oraz furtki z tyłu osiedla? Tematy są dość stare, a wygląda na to, że nic w tych sprawach nie zostało zrobione. Bardzo proszę o informacje.
Kolejna sprawa to prace przed osiedlem i zagospodarowanie terenu. Widać o dłuższego czasu, że nic w tym miejscu się nie dzieje czyli możemy się domyślać, że prace budowlane zostały zakończone. Gdzie zatem są krzewy, trawa itp.?
sa przynajmniej trzy tematy pilne do zalatwienia i czekamy na reakcje oraz jasny komunikat z pani strony jaki jest status realizacji. Nie mowi tu o pismie i pytaniach do CA, tylko konkret - efekt dzialania:
1) WJAZD do parkingu, kiedy bedzie zmieniona konstrukcja wjazdu/podjazdu?
2) OTOCZENIE osiedla od strony ulicy Dywizjonu - kiedy w koncu cos sie tam pojawi, bo chyba roboty ziemne juz ztsaly zakonczone? Poki co Developer nie oddal tego kawalka osiedla w takim stanie zieleni jaka byla zpalanowana
3) OCHRONA - temat mocno dyskusyjny, panowie sa nieuprzejmi i wrogo nastawieni do wlascicieli z zasady, za to osoby malo spodziewane a nawet moze nieproszone maja wiecej szczecia i wchodza kiedy chca i jak chca (ostatni incydent z wejsciem w dniu 08-11-2010 g. 17:15.)
Jak jestem przy temacie - z kim ustalane jest wyposazenie portierni? Pojawily sie tam fotele rodem z Holandii, w oknach stoja zeschle kwiaty) Juz wyglada to na graciarnie...
4) Rower stacjonujacay pod plotem, wyglada za kazdym razem jak porzucony na chwile, a stoi calymi dniami, rysuje ogrodzenie... wiejskie klimaty...Jest pomieszczenie na rowery, albo parking, niech ochrona przestrzega zasad gdzie parkuje si etego typu srodki lokomocji....
5) Drzwi do klatek schodowych w poziomu -1 wciaz ten sam problem - jak nie domkne recznie drzwi sa otwarte... przeciez nie bedziemy wieszac kartek z drukarki - prosimy o zamykanie drzwi, to juz nie te czasy...
6) Zwora drzwi wejsćiowcyh do klatek z poziomu ZERO, moja klatka od 3 miesiecy nadal otwarta... ochrona nie dziala jak trzeba i jak tiu czuc sie bezpiecznie??? Ma to jakis sens?
Prosimy o szczegolowe wyjasnienia co zostalo zrobione oprocz pismo aby ww. tematy uznac za niebyle???
Chciałabym Państwu przypomnieć o konieczności pilnowania ekip remontowych wykonujących adaptację Państwa lokali. Niestety zdarzają się sytuacje, jak w dniu dzisiejszym na klatce A w budynku 149c, w których pracownicy zachowują się nieuprzejmie, palą papierosy w miejscach do tego niedozwolonych, pozostawiają nieporządek w częściach wspólnych Osiedla, niekiedy nawet niszczą mienie Wspólnoty. Będę Państwu wdzięczna za zwracanie uwagi swoim pracownikom i kontrolowanie utrzymania porządku wokół Państwa lokalu. Z góry Państwu dziękuję za pomoc w opisanej sprawie.
Ponadto, apeluję do Państwa o niezawieszanie żadnych banerów reklamowych na zewnętrznych stronach przepierzeń balkonów, jest to część wspólna nieruchomości, nie można więc korzystać z niej w sposób indywidualny. Będę Państwu wdzięczna za zastosowanie się do mojej prośby, gdyż w przeciwnym wypadku nieruchomość stanie się jedną wielką powierzchnią marketingową . Do tych z Państwa, którzy takie banery wywieszą będziemy wysyłać monity o demontaż zamieszczonych reklam.
Jednocześnie informuję, że po jutrzejszym spotkaniu z Deweloperem, odpowiem na pytania z poprzedniego postu.
w związku ze zbliżającymi się wyborami samorządowymi (21.11.2010) informuję, że chcąc oddać swój głos, muszą się Państwo udać do Obwodowej Komisji Wyborczej nr 719 w TBS Bemowo przy ul. Pełczyńskiego 30.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.